Smarteyes 2017

Virksomheder

En bred vifte af stærke danske virksomheder gør en stor forskel for udsatte mennesker i Danmark igennem deres støtte til Kirkens Korshærs arbejde. Både igennem donationer af produkter og beløb.

Tak til virksomheder og sponsorer

Kirkens Korshær støttes af virksomheder, sponsorer og andre bidragsydere, der ser værdien i vores sociale arbejde. I Kirkens Korshær er vi taknemmelige for alle former for støtte, hvad enten det er via produktsponsorater, donationer eller strategiske samarbejder.

For samarbejde eller donation kan du kontakte Jamila Shah på j.shah@kirkenskorshaer.dk eller overføre en donation via kontonummer;

Som virksomhed

Hjælp os

Reg.nr. 3001
Kontonr. 3002 037602

Eller ved at følge støttelinket herunder. Tusind tak.

Donationer er fradragsberettigede op til 17.700 kr. i 2023. Vi indberetter til SKAT via din virksomheds CVR-nummer. Skriv derfor CVR-nummer i kommentarfeltet, hvis du overfører via kontonummer.

Kirkens Korshær hjælper alle, der har behov det; hjemløse, psykisk syge, ensomme, og fattige børnefamilier. Med en donation kan I som virksomhed hjælpe Kirkens Korshær med at være tilstede for dem, der har brug for hjælp.