Er du blevet ringet op?

Kirkens Korshær arbejder med at hjælpe nogle af samfundets mest udsatte og marginaliserede mennesker. For at kunne hjælpe så mange som muligt har vi brug for økonomisk støtte fra private bidragsydere. Derfor ringer vi for øjeblikket til mulige bidragsydere for at spørge, om de har lyst til at støtte vores arbejde

For øjeblikket ringer vi for at fortælle om vores arbejde og for at skabe opmærksomhed og opbakning. Når vi ringer, spørger vi også, om du har lyst til at støtte vores arbejde gennem en fast betalingsaftale.

Kirkens Korshærs arbejder sammen med virksomheden The Call Company, og derfor er det en medarbejder derfra, som har ringet dig op.

Opkaldene kommer fra numre +4582133570, +4582133573, +4582133579, +4582133580, +4582133581

Vi ringer, fordi dit bidrag gør en forskel

Kirkens Korshær hjælper socialt udsatte og sårbare mennesker over hele Danmark. Mennesker som kæmper med en ofte komplekst blanding af udsathed, fattigdom, sygdom, afhængighed og ensomhed. Vi tilbyder omsorg, nærvær og respekt. Et måltid mad, et varmt bad, en samtale. Værdighed og fællesskab.

Omkring 16 procent af Kirkens Korshærs indtægter kom sidste år fra private bidragsydere. Og det er vigtigt. For jo flere egne, indsamlede midler, vi har til at løse vores opgaver, jo bedre. For med støtte fra dig og andre private bidragsydere kan vi selv definere, hvor behovet for vores hjælp er størst.

Hvorfor beder vi om dine personlige oplysninger?

En fast aftale er den bedste måde at støtte Kirkens Korshær på. Det betyder nemlig, at vi ikke skal bruge penge på porto og administration. Og derfor har flere midler til at hjælpe sårbare og udsatte mennesker i Danmark.

Betalingsservice

Når du har sagt ja til at blive fast støtte, beder vi dig om både dit konto- og registreringsnummer samt dit CPR-nummer. Det gør vi for, at vi kan oprette en fast støtteaftale via Betalingsservice (NETS).

For at vi kan oprette aftalen med dig, beder vi om dit registrerings- og kontonummer, så Betalingsservice kan se, hvilken konto støtten skal overføres fra. Bankoplysningerne kan ikke misbruges til at hæve penge fra din konto. Derudover skal Betalingsservice bruge dit CPR-nummer for at sikre, at det er den rigtige konto, pengene trækkes fra.

Alle dine oplysninger bliver naturligvis behandlet fortroligt og i overensstemmelse med gældende lovgivning. Beløb og dato for din betaling fremgår af din Betalingsservice-oversigt.

Mobilepay

Når du har sagt ja til at blive fast støtte, beder vi dig om tilladelse til at oprette fast støtteaftale via Mobilepay Subscriptions. Aftalen bliver oprettet på dit telefonnummer og du modtager en besked i din Mobilepay app. Når du godkender i appen, er din faste støtteaftale oprettet.

Hvis du ønsker fradrag for din donation beder vi også om dit CPR-nummer.

Er det sikkert?

For at kunne tilmelde dit bidrag gennem betalingsservice skal vi bruge dit CPR-nummer og dit kontonummer. Det er en praksis som er udarbejdet af PBS-betalingsservice, og oplysningerne kan ikke misbruges.

Når vi ringer, beder vi dig aldrig om dit kortnummer, udløbsdato og sikkerhedskode.

Vi arbejder sammen med The Call Company.

Hvad går penge til?

Som fast støtte af Kirkens Korshær går dine penge til vores arbejde med at hjælpe socialt udsatte og sårbare mennesker i Danmark. 87 procent af vores midler går direkte til vores hjælpearbejde i hele Danmark.

Du kan læse mere om vores hjælpearbejde her: Dem hjælper vi

Hvem ringer?

Det er The Call Company, der ringer ud. The Call Companys fokus er på deres medarbejdere, fordi de ved, at deres engagement og kompetencer er nøglen til deres succes. Derfor tilpasser de deres virksomhed og daglige rutiner efter medarbejdernes ønsker og behov for variation, inddragelse og udfordringer. Dette gør The Call Company unikke og spændende!

Kan jeg få skattefradrag

Du har mulighed for at få skattefradrag for alle donationer op til 18.300 kr. i 2024. Når året er omme, indberetter vi automatisk alle donationer til SKAT. Det gør vi gennem det CPR-nummer som du har oplyst, da du meldte dig som støtte.

Hvem kan jeg kontakte?

Er du i tvivl om, hvorvidt det er Kirkens Korshær, som har kontaktet dig? Eller har du andre spørgsmål?

Så er du meget velkommen til at kontakte os på mail kk@kirkenskorshaer.dk eller tlf. 33 12 16 00