Hjemløse skal også sove godt

Det er svært at sove godt, når man bor på gaden. Kirkens Korshær tilbyder overnatning flere steder i landet, bl.a. i København, men madrasserne bliver hurtigt slidt, da flere og flere har brug for et sted at sove. Hjemløsheden er desværre stigende, men heldigvis vil gode mennesker gerne hjælpe.

Hjemløs

Madrasserne i Kirkens Korshærs natcafeer bliver hurtigt slidt, for der er desværre stor efterspørgsel efter dem. Flere hjemløse mennesker har brug for et sted at sove. Derfor har firmaet www.sengetid.dk været så næstekærlige at donere nogle af deres madrasser til natcafeen i Hillerødgade i København. Indtil videre har firmaets medarbejdere leveret fem madrasser til natcaféen – med et løfte om flere, når der bliver brug for nye.

Madrasser til trætte hjemløse

Du kan læse mere om livet som hjemløs, og hvordan det er at overnatte på Hillerødgade, her:

Hjemløs

Det kræver overskud at overleve på gaden. Alt er en potentiel trussel. Hvis du har mere mad, end du kan spise, stjæler rotterne det fra dig.

Natcaféen på Hillerødgade

I et vinkelret samfund er de hjemløse skæve eksistenser. Unge misbrugere, syge ældre, psykisk syge og flere og flere indtil nu velfungerende og veluddannede mennesker falder udover kanten af samfundet. På Hillerødgade er dørene så åbne, at alle kan komme igennem.

Vi sætter stor pris på donationen og takker www.sengetid.dk for hjælpen.

Hjælp os

Støt

Hjælp hjemløse og fattige mennesker