Kirkens Korshær logo (hvid)

Gå til hovedside

Nikolaj Plads 15
1067 København K

Bankoplysninger:
Reg.: 9541 konto: 5401429

kk@kirkenskorshaer.dk

Kvindehånd med hvid kaffekop

Varmestue Kirkens Korshær Sønderborg

I varmestuen kan man komme mandag til fredag kl.8-15,samt lørdage kl.9-14, hvis man har et behov for det. Dagen starter med en morgenandagt kl. 08.45 og mellem kl.9 og kl.10 er der gratis morgenmad. Der er gratis kaffe hele dagen. Mellem kl. 12 og 14 kan der købes dagens varme ret for 25 kr. Kontakt os på tlf. 23 62 23 74.

I varmestuen kan man komme mandag til fredag mellem kl8-15, samt lørdage kl.9-14, hvis man har et behov for det. Dagen starter med en morgenandagt kl. 08.45 og mellem kl.9 og kl.10 er der gratis morgenmad. Hele dagen har vi gratis kaffe. Mellem kl. 12 og 14 kan der købes dagens varme ret for 25 kr.

Hos os kan man mødes ganske uforpligtende og eksempelvis få en snak med en anden bruger kaffe, te m.v. Har man brug for hjælp, kan man trygt henvende sig til personalet, som altid er parate til at hjælpe. Det kan være et måltid mad, et bad, nyt tøj eller blot en snak om løst og fast.

Hver onsdag kommer korshærspræst Henriette i varmestuen, hvor hun holder andagt  kl.14.15, den sidste onsdag hver måned er der mulighed for at deltage i nadver. Hver mandag er der mulighed for en uforpligtende snak med Lis Ann.

Vi har et brugerråd der arrangere en aktivitet en gang i måneden. Desuden laver vi forskellige aktiviteter om eftermiddagen, så som spil, video, svømmehal, gåture ect.

Om sommeren foregår meget af det sociale samvær i gården, hvor vi har en overdækket terrasse. Her er der bl.a. mulighed for at vi griller, får en kop kaffe, har en god snak, holder en andagt eller spiller en gang basketball.

Kom og få en snak med en af vores dygtige personale hvis du gerne vil være bruger af vores varmestue eller kontakt os telefonisk.

Hjælp os

Støt

Hjælp hjemløse og fattige mennesker
Kirkens Korshærs logo som skilt på butiksfacade.

Find din butik

Se butikker i nærheden
Frivillige: Livet er bedre, når der er brug for dig

Bliv frivillig