Julehjælp

Der er mange måder at hjælpe på i julen. Derfor er det i Kirkens Korshær de enkelte sociale arbejdssteder, der beslutter, hvordan de bedst hjælper brugerne. Kirkens Korshær har hverken nationale eller lokale puljer, man kan søge.

Glædelig jul fra alle i Kirkens Korshær

Det er ikke alle arbejdssteder, der uddeler julehjælp, da man nogle steder har besluttet, at ressourcerne bedst bruges til kontinuerlig støtte henover året.

Du kan kontakte nærmeste sociale arbejdssted, og høre om muligheden for at søge hos dem.

Hvis du gerne vil være frivillig i julen, kan du også kontakte det sociale arbejdssted. Du kan finde kontaktoplysningerne her:

Kirkens Korshær laver socialt arbejde i det meste af Danmark. De lokale arbejdssteder er en del af en større regional struktur, der sikrer samarbejde, koordinering og videndeling. Her finder du kontaktoplysninger på Kirkens Korshærs sociale arbejdssteder.