Hjemløshed

• Aidsfondet

Hvis du har spørgsmål om hiv, andre sexsygdomme og sikker sex.
  • Arbejde Adlers Hus

Arbejde Adlers Aflastning er en selvejende institution beliggende i et multihus for udsatte voksne.
  • Blå kors

Alkoholrådgivning på telefon, behandlings- og botilbud, væresteder, terapi til unge og børn, ferielejre, julehjælp og meget mere.
  • gadekalender.dk

På gadekalender.dk kan du finde et måltid mad, en varm seng og hvad man ellers måtte have behov for til at klare livet på gaden.
  • Hugs & Food

Hugs & Food er et værested for byens hjemløse beliggende i Turesensgade 21 i hjertet af København.
  • Kirkens Korshær: Københavnerarbejdet

Kirkens Korshær er en hjælpeorganisation, der med udgangspunkt i folkekirkelige værdier udfører socialt arbejde i Danmark. Siden 1912 har vi hjulpet socialt udsatte mennesker i Danmark – hjemløse, misbrugere, psykisk syge, ensomme, fattige.
  • Lindevangen

Herberget Lindevangen er et midlertidigt botilbud for hjemløse med andre personlige og sociale problemer – dog ikke misbrug eller ubehandlede psykiske lidelser.
  • WeShelter

WeShelter arbejder for at give hjemløse og socialt udsatte bedre vilkår og den rette støtte til at forbedre deres liv.