Kirkens Korshærs logo som skilt på butiksfacade.

Kirkens Korshær Genbrug Aalborg

Er du til vintage tøj, retro kaffekander eller vil du bare gerne gøre et godt fund?

Kig forbi vores hyggelige genbrugsbutik på Reberbansgade i Aalborg

Vi byder på herretøj, dametøj og børnetøj, samt et bredt udvalg af brugsgenstande, bøger og nips.

Mangler du tøj til konfirmation, pynt til påske eller jul eller andet til den kommende årstid, er du meget velkommen til at besøge vores genbrug.

Genbrugsbutikken er drevet af frivillige, og åbningstiderne er derfor vejledende. Du er meget velkommen til at ringe til os for at bekræfte åbningstiden på dagen.

Vil du være med?

Vi kan altid bruge flere frivillige til at sprede hygge, brygge kaffe eller sortere tøj i vores genbrugsbutik.

Se mere på https://kirkenskorshaer.dk/frivillig eller skriv til frivillig@kirkenskorshaer.dk.

Frivillige: Livet er bedre, når der er brug for dig

Kirkens Korshær har godt 240 genbrugsbutikker over hele landet, som indsamler penge til organisationens sociale arbejde. De frivilliges nej til løn, er et ja til hjælp til hjemløse, fattige, ensomme og udsatte mennesker i Danmark.

Genbrug og bæredygtighed går hånd i hånd. Når du handler i en af vores genbrugsbutikker, eller donerer tøj, ting eller møbler til os, hjælper du ikke kun udsatte mennesker i Danmark. Du hjælper også vores fælles omverden og klima.

Besøg også vores andre butikker nær dig

Reberbansgade 29
Aalborg

Denne butik har følgende varer