Liggende bruger i samtale med en ansat

Dag- og aftenvarmestue Spor 7

I Kirkens Korshærs varmestue Spor 7 kan man få dækket fundamentale behov for varme, et måltid mad, et bad, rent tøj og hvile

Dag- og aftenvarmestuen Spor 7

Spor 7, som er vores dag- og aftenvarmestue, holder til på Godsbanen. Vi har dejlige lyse lokaler med god plads til alle og en fantastisk terrasse, hvorfra man kan nyde udsigten og livet på Godsbanen.

På Spor 7 kan man få dækket nogle fundamentale behov for varme, mad, bad og hvile. Vigtigst af alt tilbyder Kirkens Korshær menneskeligt nærvær, omsorg og respekt for de mennesker der træder ind af vores dør.

Personalet er klar til en god samtale, et spil ludo eller anden aktivitet. Vi vil gerne medvirke til at skabe rammerne for en god dag hvor der bliver skabt et lysglimt i et liv, der kan være præget af svigt, kriminalitet, ensomhed, psykiske lidelser og en mangel på accept fra omverdenen.

Kunne du tænke dig at skabe gode stunder for udsatte mennesker i Aarhus - meld dig som frivillig

Åbningstider:

Mandag - lørdag: 08.45 - 21.45